lördag 4 juli 2009

Meddelande från grottan

Sitter i grottan - sommarjobbet, ska inte nämnas med namn men fy för i helvetet! Jag har ingen som helst förståelse, hur kan man vara nöjd med att jobba i en butik? Vissa kanske inte har något val, fine - tveksamt. Det händer ingenting. Jösses vad jag längtar efter att börja jobba med saker som jag tycker om! Bara ett år till, sedan är jag där. Just idag så läser jag alla bloggar som finns och följer rapporteringarna från Roskilde - L, jag är så avundsjuk på dig! Hoppas att du har det bra och det snart kommer ett inlägg som vittnar om hysteriskt bra musik och berusade morgontimmar ...



En bild på mig och F! Snart ska hon bli amerikansk igen ... Packar om och flyr över atlanten - vilket är en ren jävla katastrof! Vi har ju bara hunnit med ett par dansanta kvällar, mycket vill ha mer. Veckans dans var en av de bästa, lögnen och de magiska tabletterna, flörtandet med de fina männen, rånet på McD och seriemaraton i total bakisdimma när den är som är värst.

/H

Inga kommentarer: